Så här blir du kund hos Addera Assistans

– Steg för steg:

1. Personligt möte

  • Vi bokar tillsammans in ett möte på en plats som känns bra för dig.
  • Du berättar för oss om hur du vill ha din personliga assistans och vad som är viktigt för dig.
  • Vi svarar på dina frågor och berättar om hur det skulle vara för dig att vara kund hos oss.

2. Erbjudande

  • Under vårt möte går vi tillsammans igenom vi hur din personliga assistans kan se ut hos oss. Det kan vara rekrytering, ekonomi, schema, omkostnader etc

3. Avtal

  • När du funderat klart och bestämt dig för Addera Assistans skriver vi avtal tillsammans.

  • När avtalet är tecknat hjälper vi dig med att säga upp din tidigare assistansanordnare, anmäler bytet till Försäkringskassan/Kommunen.
 En tid innan det är dags för uppstart hos oss träffas vi för ett uppstartsmöte.
 Vi stöttar dig, företräder dig och hjälper dig att tolka krångliga beslut eller svåra blanketter.

Kontakta oss

Kontakta oss direkt via uppgifterna nedan eller fyll i formuläret så tar vi kontakt!